חוששים שהילדים משתמשים ב-ChatGPT לשיעורי הבית? זו רק ההתחלה

657

בעקבות תקציר הכתבה של רן בר-זיק  על ChatGPT Plus, הוספנו גם כמה אלטרנטיבות חינמיות שגם הן הולכות ומתפתחות במהירות .

 מאת: רן בר-זיק   

גרסה חדשה של ChatGPT, בעלות של 20 דולר, יכול לעשות את כל מטלות שיעורי האנגלית של תלמידי מכיתה ו' ועד י"ב, כולל סיכומים, יומני קריאה ומצגות ■ בעתיד גם יכולותיו בעברית ישתפרו, כך שגם אם הילדים שלכם עדיין לא משתמשים בתכונות הללו – זו רק שאלה של זמן

הבינה המלאכותית משבשת כבר עכשיו את מערכות החינוך, ואנחנו רק בתחילת הדרך. אוניברסיטאות ובתי ספר דוברי אנגלית נמצאים כרגע בחזית השיבוש, אבל גם תורנו כאן בישראל יגיע.

 ChatGPT Plus – מדובר בגרסה מתקדמת יותר של הצ'אטבוט, שזמינה עבור תשלום צנוע יחסית של עשרים דולר. היא מכילה תכונות חדשות ומעניינות של AI, שעומדות להרעיד את עולם ההשכלה. גם אם הילדים שלכם עדיין לא משתמשים בתכונות הללו, זו רק שאלה של זמן.

הכלים הללו  של – ChatGPT Plus יכולים לעשות את כל מטלות שיעורי האנגלית של תלמידים מכיתה ו' ועד כיתה י"ב — כולל מטלות מתקדמות הכוללות הכנת מצגת, כרזה דיאלוג או המחזה. היכולות החדשות של צ'אט ג'יפיטי לא מוגבלות רק לטקסט, ניתן בהחלט להעלות אליו גם שאלונים מתמטיים הכוללים תרגילים בחשבון והוא בהחלט ידע לענות עליהם כמו שצריך.

לכתבה המלאה של רן בר-זיק , 20 בדצמבר 2023

 כמה אלטרנטיבות לפלטפורמות AI מועילות מאד גם לתחומי החינוך

  • אנו ממליצים בחום על Perplexity AI, מכיוון שהוא משלב נתונים בזמן אמת מהאינטרנט עם תשובות מבוססות AI. עם טכנולוגיה זו, הוא יכול גם לאמת את התשובות שלו (דבר שאחרת היה דורש מנוי ChatGPT Plus). אמנם יש לו כבר די והותר יכולות, אבל הוא גם מציע פרימיום עם תכונות מתקדמות עוד יותר (מקור)

לסקירה שלנו  כאן באתר,  בעברית

  • ה-Bard AI של גוגל, המופעל על ידי מודל השפה הגדול PaLM 2, מציג אלטרנטיבה חינמית ל-ChatGPT Plus. בארד AI מצטיין בכתיבת מאמרים, בפתרון בעיות מתמטיקה ובעזרה בלימוד שפות. חיבור האינטרנט שלו שומר אותו מעודכן מאד ( מקור)

 לסקירה שלנו כאן באתר

 לסקירה השוואתית שלנו כאן באתר

  • גוגל הודיעה לאחרונה על השקת דגם ה-AI החדש של Gemini. גוגל טוענת שהדגם הוא דגם הבינה המלאכותית הכי מתקדם שלה אי פעם. נכון למועד כתיבת שורות אלה, דגם Gemini 1.0 משולב כעת ב-Bard במקום ב-PaLM 2 LLM והוא חופשי לשימוש. גוגל טוענת שהתפוקה של דגם זה של בינה מלאכותית עדיפה על גרסת GPT 3.5 של OpenAI ( מקור)

למידע נוסף על Gemini :

  1. "יותר טוב מ-ChatGPT 3.5": גוגל משיקה את מודל ה-AI ג'מיני
  2. קרב הענקים: מי טוב יותר – ג'מיני, ה-AI החדש של גוגל, או ChatGPT?

ראו גם :

You can sign up for ChatGPT Plus again, no waiting required

 Is ChatGPT Plus worth it?

ChatGPT Plus subscriptions are back, so I went and got one

10 Best Reasons You Should Upgrade to ChatGPT Plus

  How to Upload and Analyze Files with ChatGPT Plus

I Finally Bought a ChatGPT Plus Subscription—and It’s Worth It

Is ChatGPT Plus Worth Your Money? An In-Depth Student Review

· ·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *