תכנית MindCET Ignite ויתרונותיה למורים

1220

הקדמת עורך האתר "ידע וסקרנות דיגיטלית " , עמי סלנט

כבר כמה שנים אני עוקב אחרי תכנית MindCET Ignite ומתרשם ביותר מהערך שהיא מוסיפה ותורמת למורים בארץ. זו אחת התוכניות הייחודיות לא רק בישראל אלא גם בעולם.

הרבה מהיוזמות החדשניות של מורים עליהם אני מדווח באתר "ידע וסקרנות דיגיטלית", הם של מורים בוגרי תכנית MindCET Ignite .

ממליץ מאד!! (גילוי נאות : אין לי שום קשר למט"ח ומעולם לא עבדתי שם) .

על התוכנית

תכנית MindCET Ignite מיועדת לאנשי ונשות חינוך מעולים וחדורי שליחות, הרוצים לקחת חלק בצוות פיתוח של סטרטאפ בתחום ה-EdTech (טכנולוגיה וחינוך).
אנשי החינוך המתקבלים לתכנית מצטרפים לצוות הכולל מפתחים, מעצבים ומנהלי מוצר ומפתחים יחד אבטיפוס למוצר טכנולוגי חינוכי. התכנית מבוססת על למידה והתנסות בכלים ושיטות עבודה מעולם היזמות הטכנולוגית, ובמסגרתה נחשפים המשתתפים לעולם ה-EdTech ומוצאים פתרונות טכנולוגיים לאתגרים הפדגוגיים והלימודיים איתם הם מגיעים מהשטח.

בששת מחזורי תכנית עמיתי MindCET (שמה הקודם של התכנית) שהיו עד כה, פותחו למעלה מ50 כלים חינוכיים במגוון תחומים, שהגיעו לעשרות אלפי מורים ותלמידים בישראל.

מסגרת התוכנית

התכנית מתקיימת בדרך כלל בימי ג' (10:00-17:00) לאורך שנת הלימודים, בימים מרוכזים. המפגשים יתקיימו לחילופין בירוחם, תל אביב ויקנעם.

מה בתוכנית


פיתוח מוצר

בתכנית נחשפים למתודולוגיות מתקדמות בתהליך פיתוח מוצר טכנולוגי-חינוכי. המשתתפים בוחנים את ההתאמה של המוצר לשוק(Product Market Fit), חוקרים את קהלי היעד (User Centered Design), צוללים לעומקם של תהליכי למידה, משייפים יכולות להצגת רעיון (Pitching) ועוד. התכנית בליווי מקצועי של מומחים מובילים בתחומים: פיתוח מוצר, עיצוב מוצר, שיווק ויחסי ציבור, לטובת פיתוח אבטיפוס טכנולוגי (MVP).

מרתונים מדבריים

בכפוף להנחיות והתפתחויות: התכנית כוללת ארבעה מרתונים המיועדים להאצת תהליך פיתוח המוצר, בשיתוף עם אנשי מקצוע מתחום האפיון (UX), העיצוב (UI) והפיתוח שיעזרו לכם לקחת את המוצר שלכם לשלב הבא ולהביא את הרעיון למוצר מוחשי. המרתונים מתקיימים במרכז MindCET בירוחם וכוללים לינה.

חשיפה לעולם הסטרטאפ

המשתתפים זוכים למפגש בלתי אמצעי עם סצנת הסטרטאפ הישראלית וחיבור לקהילת מורים מובילים מכל הארץ. בתכנית נחשפים להזדמנויות רבות להציג את המוצרים בפני מומחים, יזמים ומשקיעים לצורך קבלת משוב ושיפור תהליך הפיתוח. בסיום התוכנית נערך אירוע פומבי בו מוצגים המיזמים בפני הקהל הרחב (Demo Day).

פיתוח מקצועי

משתתפי התכנית חווים תהליכי למידה ופיתוח חדשניים ומכירים מקרוב את העולם המסעיר של יזמות וחדשנות. לוקחים חלק בהרצאות וסדנאות מרתקות, מכירים מגמות מובילות בחינוך וטכנולוגיה ומיישמים את הידע בתהליך פיתוח המוצר.

גמול השתלמות

התכנית מוכרת ל-60 שעות גמול השתלמות.

 תנאי קבלה ותהליך המיון


אנחנו מחפשים אנשי חינוך עם ניסיון מוכח ותשוקה לשילוב טכנולוגיה בהוראה,
בעלי ניסיון של לפחות 3 שנות הוראה ורעיון ליוזמה טכנולוגית-פדגוגית. עדיפות תינתן לצוותי מורים.

תהליך המיון כולל איתור מועמדים מתאימים מכל רחבי הארץ.
בכל שנה נרשמים מאות מועמדים מתוכם נבחרים כ- 15 עמיתים.

תהליך המיון בנוי מארבעה שלבים:

שאלון הרשמה

ראיון אונליין

יום הערכה

ראיון פנים אל פנים


קישור להרשמה:  http://bit.ly/ignite2fb

קישור לעמוד הפייסבוק של מיינדסט: https://www.facebook.com/MindCET

קישור לאתר של מיינדסט: http://www.MindCET.org/



· · · ·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *