הזירה של תוספי בינה מלאכותית (AI ) לכתיבת טקסטים ומחקרים

885

בשעה שמלחמת הצ'אטבוטים צוברת תאוצה, עכשיו אנחנו בזירה שונה – זירת ה-AI לכתיבת טקסטים. הזירה הזו הרבה יותר חדשנית ומועילה מאשר אותם יישומי CHATGPT וBARD של החברות הגדולות ( מיקרוסופט וגוגל)

.על פי חברת המחקר Statista, עד לסוף העשור היקף השוק של מוצרים מבוססי AI ככלי עזר ותוספים צפוי לעמוד על 2 טריליון דולר, המשקף זינוק של פי 10 מהרמה הנוכחית של 200 מיליארד דולר.

עוד מתברר כי יש ירידה משמעותית  לאחרונה של משתמשים העושים שימוש  ביישומי הבינה המלאכותית של  מיקרוסופט ( OpenAI ) וגוגל !! המשתמשים מעדיפים לחזור למנוע החיפוש הסטנדרטי

מקור 2

האם חברה אחת מתל אביב תמנע מ–OpenAI להיהפך למונופול?

חברת הסטראט-אפ   , AI21 שהוקמה לפני חמש שנים על ידי שלושה יזמים, מאפשרת הצצה לנבכי הענף המסקרן ביותר כרגע בעולם הטכנולוגיה. החברה הוקמה על ידי פרופ' יואב שוהם ואורי גושן, המשמשים מנכ"לים משותפים, ואמנון שעשוע, מייסד מובילאיי, שמשמש כיו"ר החברה. לחברה שתי זרועות: הראשונה היא מודל שפה לבינה מלאכותית, המאפשר בין היתר לארגונים ומפתחים לפתח אפליקציות מבוססות בינה מלאכותית; והשנייה היא פיתוח אפליקציות המיועדות לסייע בכתיבה וקריאה. האפליקציה הראשונה והפופולרית שבהן היא Wordtune,  מעין ChatGPT הממוקד בסיוע לקריאה וכתיבה.

Wordtune מאפשר לעשות שורה של פעולות עריכה וכתיבה, כלי עזר לכותב. מדובר באפליקציה פשוטה לשימוש, בשונה מהצ'טים המוכרים כמו ChatGPT. לא מדובר בתיבת שיחה שדרכה המשתמש מבקש דברים, אלא באפליקציה דמויית וורד, שניתן להוריד מהכרום ולשלב בוורד, בגוגל דוקס או בכל מסמך אחר. המסך הראשי כולל כמה פקודות המופיעות ככפתור בראש המסך, כמו נסח מחדש, כתוב בצורה פורמלית יותר, כתוב בצורה קלילה יותר, הרחב ועוד.

האפליקציה מלווה אתכם בכתיבת המסמך: אתם כותבים פסקה, לוחצים על "כתוב מחדש", והיא מציעה לכם כמה אפשרויות לניסוח מחדש. תרצו לנסח את הפסקה בצורה קלילה יותר? שוב, כמה אפשרויות יופיעו על המסך ותוכלו להתקדם עם אחת מהן. כך גם אם תרצו ניסוח פורמלי יותר. אפשר לקצר או להוציא סיכום ממסמך קיים. אפשרויות נוספות הן לתבל את המאמר: להוסיף בדיחה שהמערכת תכתוב, לבקש מהמערכת להוסיף עובדות לפסקה שכתבתם, או להוסיף סטטיסטיקות תומכות ( שגיא חמץ , 2023)

לסקירה המלאה של שגיא חמץ

מחולל מאמרים וכתבות Ai

כלי ליצירת מאמרים וכתבות עם בינה מלאכותית! כל מה שצריך לעשות זה לכתוב תיאור קצר על המאמר שאתם רוצים ליצור / כותרת המאמר, לכתוב מי קהלי היעד, לבחור טון (סגנון כתיבה) ולצאת לדרך!
* הכלי נמצא בבטא! חשוב לעבור ידנית על התוכן ולתקן את הטקסט.

קישור

האם יו-טיוב תצליח להפיק תקצירי וידיאו בעזרת AI?

יו-טיוב עורכת ניסויים בהפקת תקצירי וידיאו באמצעות בינה מלאכותית, המספקים סקירה מהירה על מה שהסרטון עוסק בו ומאפשרים למשתמש להחליט אם הוא רוצה לצפות בו

.

יו-טיוב עורכת ניסויים בהפקת תקצירי וידיאו באמצעות בינה מלאכותית. כפי שציינה בדף התמיכה, הסיכומים החלו להופיע בדפי הצפייה והחיפוש, אך זמינים רק למספר מוגבל של סרטונים וצופים באנגלית.

החברה מסבירה שתקצירי ה-AI האוטומטיים מספקים סקירה מהירה של סרטון ומאפשרים למשתמש להחליט אם הוא רוצה לצפות בו במלואו. עם זאת, יו-טיוב מציינת גם, כי "למרות שאנו מקווים שהתקצירים הללו מועילים וייתנו לכם סקירה מהירה על מה שהסרטון עוסק בו, הם אינם מחליפים תיאורי וידאו (שנכתבים על ידי יוצרים!)".

החברה לא סיפקה צילומי מסך של תקצירי הווידיאו ששותפו, כך שהצופים לא יכולים להבדיל בין תקציר וידיאו שנוצר על ידי המשתמש לבין כזה שנוצר באמצעות AI.

יו-טיוב מציעה כבר כמה כלים לסיכום של סרטוני וידאו המופעלים על ידי AI, כמו Clipnote.ai, Skipit.ai ו-Scrivvy, ועם זאת, כמה יוצרי יו-טיוב טוענים שהכלים האלה לא מצליחים לסכם סרטונים ארוכים יותר.

מקור וקרדיט: נחמה אלמוג,  אנשים ומחשבים , 2 לאוגוסט 2023

 AI PDF

התוסף  "AI PDF" נועד לחלץ ולסכם מידע ממסמכי PDF להלן כמה מהתכונות העיקריות שלו: סיכום, חיפוש מידע מתוך הקובץ ע"י שאלות, כל זאת בציון המקור למידע שהוא כותב.

ראו גם :

ChatPDF – Chat with any PDF!

ChatPDF is an AI-powered app that will make reading journal articles easier and faster. Simply upload a PDF and start asking it questions. It's like ChatGPT, but for research papers.

Link 

AI Tool for Academic Research – GPT for Science

קישור  

כתיבה באתרי  WORDPRESS

הבינה המלאכותית נכנסת לתוך אתרי וורדפרס עם שני תוספים חדשים

Best AI Plugins for WordPress in 2023

GetGenie – Ai Content Writer with Keyword Research and Competitor Analysis

שילוב AI באלמנטור & תוסף הטפסים המעודכן של קרוקובלוק | זומליינר #7

Rytr 

Rytr.me הוא כלי מבוסס בינה מלאכותית לצירת תוכן ויכול לסייע לדוגמה בכתיבה אוטומטית של מאמרים, יצירת פוסטים למדיות חברתיות, או לניסוח דואר אלקטרוני.

Rytr תומך במעל 30 שפות כולל עבריתאיכות התוכן בעברית לא תמיד מתורגם בצורה נכונה והתוצאה בדרך כלל דורשת עריכה לתיקון הטעויות. למרות זאת הכלי סך הכל לא רע ועם תיאום ציפיות הוא יכול לסייע מדי פעם בתהליך הכתיבה.


Jasper

Jasper.ai הוא הכלי המוביל בתחום יצירת התוכן ומכיל כ-50 כלים שונים ליצירת תוכן למטרות שונות  לדוגמה: 

  • כלי "Explain It To A Child" יקח טקסט מורכב ויפשט אותו כדי שיהיה מובן וקל יותר להבנה
  • "Sentence Expander" ירחיב משפט קצר למשפט ארוך ויצירתי יותר
  • "Short Social Posts" ייצור פוסטים קצרים המיועדים לרשתות חברתיות
  • Paragraph Generator  ייצור עלילות לסיפור או תוכן למאמר.
  • Personal Bio ייצור פרופיל אישי ויצירתי בהתאם להנחיות

אלה רק דוגמאות בודדות וקיימים במערכת עשרות כלים נוספים ליצירת תוכן ושיווק.

 jasper לא תומכת בשפה העברית, בנוסף מדובר באחד הכלים היקרים בתחום יצירת התוכן, כאשר התוכנית הזולה והמוגבלת ביותר עולה $39 לחודש וגישה למערכת המלאה עולה $100 לחודש. ניתן להתנסות בחינם למספר ימים אבל גם לצורך התנסות תתבקשו להזין כרטיס אשראי (ולבטל באופן ידני).

מקור וקרדיט: TechWaiz

סקירת Jasper AI ל-2023: מה זה Jasper AI?

Jasper AI הוא כותב רובוטי המופעל על ידי טכנולוגיית AI מתקדמת שיכול ליצור תוכן פי 10 מהר יותר מקופירייטר אנושי ממוצע. אם כבר מדברים על כישרון!

עם Jasper AI, אתם מקבלים 100% תוכן מקורי, כתובים במדויק עם אפס גְנֵבָה סִפרוּתִית. אתם גם מקבלים תבניות כתובות מראש על קטגוריות ספציפיות.

קישור

Jasper AI: סקירה מלאה לאחר 10 חודשי התנסות (חוות דעת אמיתית)

Notion AI

Notion  היא תוכנה מצויינת לניהול רשימות ומשימות  שלאחרונה הוסיפה כלי AI ועכשיו היא נקראת Notion AI. הכלים החדשים נועדו לשפר את הפרודוקטיביות והיצירתיות בפלטפורמה. אפשר להשתמש ביכולות הבינה המלאכותית כדי לשפר תוכן קיים, לתקן שגיאות דקדוק, ליצור סיכומים או להסביר ולחלץ תובנות מדפי טקסט. 

אפשר לייצר תוכן בעברית אבל התוכנה והתפריטים הם באנגלית. Notion, מערכת הבסיס ניתנת לשימוש בחינם. קיים מנוי שמתאים יותר לצוותים, עם דגש לכלים המאפשרים שיתוף פעולה בין חברי הצוות. מערכת הבינה המלאכותית נמכרת כתוסף נפרד ב -$8 לחודש אבל קיימת תקופת התנסות.

מקור וקרדיט : TechWaiz

Durable

Durable היא פלטפורמה המשתמשת בבינה מלאכותית לבניית אתר אינטרנט לעסקים קטנים במהירות וללא שפת קוד. כדי לבנות את האתר תתבקשו להזין את סוג ושם העסק ותוך מספר דקות המערכת תחולל עבורכם אתר אינטרנט. את האתר תוכלו לשנות ולהתאים לצרכים שלכם עם כמה כלים פשוטים.  

האתר פשוט וסך הכל נראה מקצועי. את הטקסט האוטומטי אפשר לתרגם  ולהחליף בטקסט בעברית. הפלטפורמה יכולה להתאים לעסקים קטנים ומסעדות שמעונינות להרים אתר גנרי במהירות  מבלי להשקיע יותר מדי בהתאמה אישית. השירות עולה $12-$15 לחודש וכולל שם דומיין ומקום אחסון, יש גם אפשרות להתנסות בחינם לזמן מוגבל.

מקור וקרדיט: TechWaiz

סקירת אתרי בינה מלאכותית פופולריים ואפליקציות AI אינטרנטיות

· · ·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *