הוראה באמצעות וידאו , תימצות הקלטות יום העיון שנערך לאחרונה במיט"ל וגם השלמות

2421

הקדמת עורך האתר : עמי סלנט , מידען

 המיפגש המקוון  של מיט"ל על הוראה מבוססת וידאו התקיים ב31 לאוקטובר 2021 ולאחרונה הועלו הקלטות המיפגש לערוץ של מיט"ל ביוטיוב .

עברתי על ההרצאות המקוונות ותימצתתי את ההרצאות החשובות במיפגש המקוון , כמו כן המשכתי ללמוד ולחקור את נושא הוראה מבוססת וידאו וליקטתי עבורכם  מבחר נוסף של מקורות מידע וכלי עזר .

לוידאו השפעה עצומה על הלמידה המקוונת , וכיום הוא פשוט יותר להפקה, נגיש יותר, זול יותר ובעל יכולת לרוץ בקלות על כל כך הרבה פלטפורמות. 

הוידאו הוא לא רק כלי ללמידה בכיתה או ללמידה מתוקשבת הוא גם כלי ללמידה חברתית.

ד"ר ישי מור

הוראה ולמידה באמצעות וידאו

בין היתרונות של שילוב וידאו מונה ד"ר ישי מור :

  • נוכחות  אישית של מרצה בקורס מקוון בוידאו מגבירה את הקשב של הסטודנט/לומד בביתו
  • ניתן לשלב תוכן ויזואלי ודוגמאות מהשטח  וזה מגביר את העניין של הלומד
  • באמצעות סרטוני וידאו ניתן  להדגים טוב יותר תהליכים או עקרונות, סרטון וידאו ממחיש הרבה יותר טוב מאשר מילים

בין החסרונות של שילוב וידאו בקורס מקוון

  • כאשר יש הרבה וידאו – יש ירידה בפעילות המוחית , זו צורת למידה שאינה מעוררת בהכרח חשיבה מעמיקה
  • הפקת הוידאו כרוכה בעלות גבוהה יחסית

פרופ' בועז בן דויד , (אונ' רייכמן)   קשיים, יתרונות ולבטים על קורס חדשני, הכולל סרטונים אינטראקטיביים לצפייה עצמאית דיון בכיתה אחת לשבועיים ותרגול מעשי אחת לשבוע.

קורס מבוא לפסיכולוגיה קוגניטיבית שמעביר פרופסור בועז בן דוד הפך להיות קורס מקוון היברידי שבו יש שילוב  מרובה של סרטוני וידאו

פרופסור בועז בן דוד פיתח מודל הוראה של קורס משולב -היברידי ,

  • מתוך המצגות שלו הופקו סרטוני וידאו קצרים ( בעזרת היחידה הטכנולוגית של אוניברסיטת רייכמן , לשעבר המרכז הבין-תחומי בהרצליה) ,
  • חתכו הרבה תכנים וצמצמו ל5 דקות של סרט וידאו קצר
  • הסטודנטים נדרשים כל שבוע לצפות בסרטון הוידאו הערוך והמקוצר ולענות על בוחן אתגר מקוון , כך נוצרת הפעלה אקטיבית מייד אחרי הצפייה בוידאו.
  • פעם בשבועיים יש גם מיפגש פרונטלי סינכרוני עם המרצה לדיון יותר מעמיק
  • בנוסף , הסטודנטים נדרשים לעבוד בזוגות /צוותים על עבודת חקר  קצרות בעקבות הצפייה בסרטוני הוידאו
  • הקורס המקוון הוא מבוסס MOODLE , והוא מחולק ליחידות לימוד בהם הוידאו הוא חלק חשוב של התכנים  

·      יחידות הלימוד הן ברובן אינטראקטיביות ונבנו בעזרת H5P | מחולל פעילויות אינטראקטיביות (למידע על h5p)

ברק רפאלי
מכון לב

סדנה:
מטרת המפגש היא לרכוש כלים ואסטרטגיות כדי לשפר את ההוראה על ידי וידאו.
לצורך כך נבדוק את הוידאו:
– כחומר עזר: בדגש על השוואה עם חומרי עזר אחרים
– כמוצר אסינכורני: סרט המבוסס על תסריט ועריכה
– וידאו חי הנושא העיקרי של המפגש
בחינת פלטפורמות ללימוד וידאו 

  • בוידאו קל יותר לצרוך את  המידע מדיבור , אבל למידה באמצעות טקסטים מחייבת מאמץ קוגניטיבי גבוה יותר.
  • המאמץ הלימודי בלמידה מבוססת טקסטים/כתב  מאפשר חזרה יותר קלה על החומר כי מדובר בלמידה א-סינכרונית .
  • בוידאו קל להוסיף אמצעי המחשה אבל בלמידה מבוססת טקסטים  אפשר בקלות להוסיף , קישורי HYPERLINKS , תהליך שמגביר את סקרנות הלומד.
  • בלמידה מבוססת וידאו יש יותר עומס קוגניטיבי על הלומד  ולכן חשוב לפרק את סרטי הוידאו לקטעים/מפרקים .
  • בסרט וידאו לימודי חייבים לייצור הפרדה למקטעים וסיכום ביניים בין כל אחד מהם.
  • כל קטע וידאו צריך להיות רק 6 דקות אחרת נוצר עומס קוגנטיבי ועייפות וידאו .
  • חשוב לייצור קישור בין סרטי הוידאו ולוח שיתופי מקוון  ( כגון PADLET) שבו יוכלו הלומדים להגיב ולהתייחס מייד לתכני הוידאו .
  • הפעלה אקטיבית בעקבות כל קטע וידאו תניע את הלומד ותפחית עייפות קוגניטיבית.

ברק רפאלי ממליץ על פלטפורמת וידאו בחינוך בשם  STREAMITUP  אשר נועדה להקל על מורים ומרצים להפיק ולשלב וידאו בהוראה

 פלטפורמת הווידיאו לחינוך של סטרימאיטאפ מספקת סביבת למידה מלאה, אינטראקטיבית ומותאמת אישית ללמידה יעילה יותר. הפלטפורמה מאפשרת למרצים ולסטודנטים ליצור ולשתף תכני ווידיאו באופן אוטומטי וכן להפוך אותם לאינטראקטיבים ומותאמים אישית בעזרת הכלים השונים שמציעה הפלטפורמה.

קישור לאתר החברה  ( חברה ישראלית !! )

כמה השלמות מועילות

מחקרים רבים שפורסמו בשנים האחרונות בתחום הלמידה החדשנית מוכיחים פעם אחר פעם כי סרטוני לימוד הן אחת הדרכים היעילות ביותר להגברת הסקרנות של התלמידים, שיפור הקשב בכיתה והגברת ההבנה של החומר הנלמד, כפי שניתן לראות בסרטונים שנוצרו דרך אקדמיית קאהן.

יישום בהוראה – 'כיתה הפוכה', הוראה בשיטת זו רווחת ליישום של למידה מבוססת וידאו .

השיטה אפשרת לחסוך זמן שיעור המוקדש להקניית ידע, כאשר התלמידים צופים בסרטון וידאו המקנה את הידע הנדרש לפני השיעור. 

זמן השיעור שנחסך, מוקדש ללמידה מעמיקה וליישום החומר הנלמד. 

ניתן גם כצפייה משותפת מהבית תוך כדי התכתבות בצ'ט  או סרטון כבסיס למשימה מעוררת ומפעילה

שימוש בדפי צפייה- שאותם ממלאים התלמידים תוך כדי הצפייה ובעיקר אחריה.

VIDEOPATH – כלי חדש ליצירת תוכן עניינים (תפריט) ושכבות מידע על גבי סרטון.

מתאים ליצירת שיעור הפוך, מדריכים מצולמים ועוד.

תלמידי תיכון צופים בסרטונים לימודיים בדרכים מגוונות בעת הכנת שיעורי בית במתמטיקה

מהא מנסור , ד"ר אליק פלטניק

תקציר

מאמר זה מתמקד באמצעים טכנולוגיים המסייעים לתלמידי תיכון בהכנת שיעורי בית במתמטיקה. במאמר זה יוצגו ממצאים מתוך מחקר גישוש שבדק כיצד תלמידים משתמשים באחד המשאבים הטכנולוגיים הנפוצים ביותר – סרטוני וידאו שמציגים את הפתרון של בעיה מתמטית צעד אחר צעד. המחקר בדק בכלים איכותניים שש תלמידות תיכון שמסתייעות בקביעות בסרטונים בזמן הכנת שיעורי בית. לצורך המחקר בוצעו ראיונות ונעשו תצפיות שעוצבו כסימולציה של הכנת שיעורי בית עם היכולת להשתמש בסרטונים. זוהו ואופיינו שני דפוסים של צפייה בסרטונים. הדפוס הראשון: צפייה בסרטון וידאו טרם ניסיון פתרון עצמאי. קיים גם דפוס משנה שהוא צפייה במספר סרטונים ברצף כדי להבין את התוכן לעומק. הדפוס השני: צפייה מקוטעת בסרטון. כאן תלמיד צופה בחלקים מתוך הסרטון ובעת הצורך. דפוסי צפייה אלה מושפעים מצרכיו האישיים של התלמיד ומרמת הבנתו. מוצגות ההמלצות לבעלי עניין בלמידה בשילוב טכנולוגיות )מורים, תלמידים ומפתחי סרטונים(. מילות מפתח: שיעורי בית; סרטונים לימודיים; הסתברות; דפוסי צפייה

למאמר המלא

עמדות מורים ביחס להוראה בעזרת סרטונים

 chais2018

במחקר איכותני זה נבדקו עמדותיהם של מורים ביחס לשילוב סרטונים בהוראה. רואינו שתים-עשרה מורות המשלבות סרטונים בהוראה. במטרה לבדוק מהו היקף השימוש של מורים בסרטונים בהוראה, מהי דעתם לגבי הדרכים הטובות ביותר לשילוב סרטונים בהוראה ולגבי אופן השפעת הסרטון על הלמידה ועל שיפור ההישגים. ממצאי המחקר מראים שמורות משלבות סרטונים במגוון מקצועות, אולם בעיקר בהקרנה במליאה בהוראה פרונטלית. הן משתמשות בעיקר בסרטונים מוכנים, וכמעט ולא עורכות או מכינות סרטונים כך שתהיה התאמה לתכנים ולשיטת ההוראה במהלך השיעור. ישנה תמימות דעים לגבי התרומה של הסרטון לתוספת עניין והנאה בשיעור, להיותו גורם מזמן ליצירת עניין בנושא השיעור, לגיוון הגשת התוכן הנלמד, להגברת המוטיבציה, למיקוד הקשב ולהעשרת תהליך הלמידה. רוב המורות התרשמו שהשימוש בסרטון תורם להבנה, לזכירה וללמידה משמעותית יותר, אולם לא ערכו בדיקה לאישור טענה זו. מורות ציינו קשיים טכניים בשילוב הסרטונים בהוראה, וכן את החוסר בסרטונים בנושאים שונים המתאימים לגילאים השונים. בהתבסס על ממצאים אלה ניתן להמליץ על הגדלת מאגר הסרטונים. כמו כן, עריכת השתלמויות בהן יכירו למורים מאגרי סרטונים בתחום הדעת שלהם, ילמדו מורים להשתמש בכלי עריכה והכנה של סרטונים ויילמדו הדרכים המתאימות לשילוב הסרטונים בתהליכי ההוראה-למידה. זאת בתקווה שאכן תהיה למידה משמעותית ומלאת עניין. מילות מפתח: סרטונים בהוראה, למידה משמעותית, למידת מולטימדיה.

 chais2018ספר הכנס השלושה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס: האדם הלומד בעידן הטכנולוגי י' עשת-אלקלעי, א' בלאו, א' כספי, ש' אתגר, נ' גרי, י' קלמן, ו' זילבר-ורוד (עורכים), רעננה: האוניברסיטה הפתוח

דברים שאולי לא ידעת על למידה באמצעות וידאו

וידאו הפך להיות לאמצעי ה"חם" ביותר ללמידה דיגיטלית. הוא נוח, זמין ומיידי להעברת מסרים וזול להפקה ולהפצה.

אבל יש וידאו ויש וידאו, ומחקרים לאורך השנים מנסים לפענח מה עובד יותר ומה פחות בעולם סרטוני הלמידה. מומחה הלמידה דונלד קלארק ריכז 15 ממצאים של מחקרים שנאספו לאורך השנים.

לא לדבר לאט
מנחים שמלמדים בוידאו נוטים לעבור באופן אוטומטי לקריינים בטלביזיה. פתאום הם מדברים לאט ובאופן פורמלי. המחקרים מראים שדיבור לא פורמלי, מהיר, נלהב וקצבי יעשו עבודה מצויינת.

קצב הדיבור המומלץ הוא בטווח של 185-254 מילים בדקה. כיום, יותר ויותר צופים משנים את מהירות הסרטון באופן עצמאי לקצב הגבוה ב- 120-170% מהקצב המקורי, וגם זה מעיד על כך שיתכן וחלק מהמציגים בסרטונים מדברים לאט מדי. האפשרות להאיץ או להאט את הסרטון יכולה לסייע לכל מי שמעדיף לצפות בסרטון יותר לאט ועדין להרוויח צפייה במנחים מלאי התלהבות וקצב, כאלו עם עניבה משוחררת.

מקור וקרדיט : אתר מתודיקה

 הקישור למאמר באנגלית

צפייה משותפת מהבית – מעוניינים לצפות עם תלמידיכם בסרטון, כשכל אחד בביתו ולהתכתב תוך כדי בצ'ט ? הכנסו לאתר  Watch2gether, למדריך לחץ כאן

סרטון כבסיס למשימה מפעילה – צפייה בסרטון לא חייבת להיות פסיבית. ניתן להשתמש בסרטון כבסיס למשימה מדגימה ומעוררת המפעילה את התלמיד כחלק מההוראה בכיתה. הצופה יוכל לענות ולקבל משוב מידי. סוג זה של פעילות יכול להתאים כשעשוע לימודי לסיום נושא וכהכנה לקראת בוחן. ניתן להפוך סרטון ליחידת לימוד שלמה הכוללת שכבות מסוגים שונים, המתווספות על גבי הסרטון. השכבות יכולות לכלול מידע מגוון: טקסט, ערך מוויקיפדיה, תמונה, קישור ועוד. מגוון כלים מאפשרים לשתול על גבי הסרטון הנבחר שאלות סגורות, פתוחות או הערות.

מקור וקרדיט : האתר של אפרת מעטוף

בין הכיוונים העיקריים בהם מתפתח תחום התקשוב החינוכי יש לציין את עליית המדרגה של למידה מבוססת וידאו , התפתחות הנעשית משמעותיות יותר ויותר . כך לדוגמא , בארה"ב , מיזם בשם Knowmia העלה יותר מ8000 סרטי וידאו לימודיים לאינטרנט , בעיקר לתלמידי בתי ספר תיכוניים. סרטי הוידאו הם בתחומי הדעת של אלגברה וביולוגיה .

המיזם מאפשר גם למורים טובים ומנוסים ליצור ולהקליט שיעורים בוידאו ולהעלות אותם באתר האינטרנט שלהם . הם מציעים למורים הדרכה במסגרת סדנאות שהם מעבירים בארה"ב.

גם בישראל , זוכה מיזם הלמידה במתמטיקה   "אני 10 "  באמצעות סרטוני וידאו להצלחה רבה .

קיים מאגר ענק של אקדמיה ברשת– ממש כדאי להכיר ולהשתמש. אלו הן הרצאות מומחים, במגוון עצום של נושאים, וקיימות אפילו סדרות שונות זמינות כולן בפורטל עובדי הוראה.

מקור וקרדיט : ד"ר לימור ליבוביץ

כלים דיגיטליים וכלי עזר

צפייה משותפת בסרטי וידאו בלמידה מרחוק וללמידה מקוונת : כמה כלים דיגיטלים מועילים (קישור)

ארגז הכלים למורים , למרצים וללומדים : תוספים ויישומים לשיפור חווית המשתמש ביוטיוב (קישור)

כאשר הצפייה נעשית שלא במהלך השיעור, בין אם מקוצר בזמן ובין אם בכיתה אין את האמצעים המתאימים, יכול המורה לעשות שימוש בכלים דיגיטליים המאפשרים הוספת שכבות מידע והפעלות לסרטון, תוך שהוא קובע את מועד הופעת כל שכבת מידע.
פעילות זו יכולה להתאים במיוחד ליצירת סרטון מוער כפתיח לנושא, כאשר התלמידים צופים בסרטון בזמנם החופשי טרם הגעתם לשיעור ומקבלים קישורים להרחבות מידע על מושגים שונים, או כמשימת סיכום הכוללת צפייה בסרטון מדגים, שאלות ידע והפניות להעשרה.


הוספת השכבות יכולה להתבצע גם על ידי התלמיד כמשימה לימודית
, בה הוא מזהה מושגים שנלמדו בכיתה (בהתאם לנושא אותו קבע המורה). המשימה יכולה להתבצע על סרטון אותו איתר המורה לצורך העניין או סרטון שאיתר התלמיד באופן עצמאי

מקור : האתר של אפרת מעטוף

מערכת EdPuzzle מאפשרת שילוב של אינטראקציות שונות (שאלות סגורות, שאלות פתוחות, הערות, קבצי אודיו) על גבי ציר הזמן של סרטונים נבחרים.

שימושים פדגוגיים 

  • עידוד למידה פעילה: הלומד נדרש להשיב על שאלות כחלק מהצפייה בסרטון (קיימת אפשרות להתנות התקדמות בצפייה במתן מענה).
  • ניהול למידה: המערכת מאפשרת למרצה להקצות "משימות צפייה" עבור קבוצה לימודית
  • מעקב וניתוח עבור המרצה: המערכת מפיקה דו"ח ויזואלי ומספרי, המפרט את נתוני הצפייה והביצוע של הלומדים.

 edpuzzle  יצירת כיתת סרטונים ווירטואלית.

יתרונות הכלי:

  • ניתן לעשות שימוש בסרטונים ממגוון אתרים ברשת (youtube / TeacherTube / Vimeo) וגם להעלות קבצי וידאו מהמחשב.
  • הטמעת שאלות על גבי סרטון (כולל שאלות אודיו).
  • אפשרות לתצוגת סרטון (כולל השכבות) במסך מלא !  מתאים גם לתצוגה במכשירי אנדרואיד.
  • אפשרות לחתוך את הסרטון וכך לאפשר לתלמיד לצפות בקטע ספציפי ממנו.
  • יצירת כיתת סרטונים ווירטואלית ולשייך אליה סרטונים מוערים. כל כיתה שתצרו (ניתן ליצור מספר כיתות) תקבל קוד משלה. כאשר התלמיד נרשם לאתר ומזין את קוד הכיתה, הוא מקבל אפשרות לענות על השאלות ותשובותיו נרשמות אצל המורה.
  • ניתן להטמיע את הסרטון באתר אחר, אך במקרה זה – לא יהיה למורה מעקב אחר מידת ההצלחה של תלמידיו !ניתן להטמיע את התוצר באתר הכיתה (GoogleSites, Moodle ועוד)  [ Assign it to a class > Embed the code ]
  • בזמן שתלמיד הצופה בסרטון-משימה פותח חלון חדש, הסרטון נעצר, כך שכאשר יחזור לסרטון ימשיך מאותה הנקודה בה הפסיק את הצפייה.
  • מורה יכול לאפשר לתלמיד לבצע ניסיון חוזר בביצוע המשימה, באמצעות לחיצה על RESET (בשורת התלמיד).
  • הכלי מאפשר הטבעת תמונות וקישורים בגוף השאלה או באופציות התשובה ולהוסיף סימון מדעי, כמו: כתב תחתי, כתב עילי, שברים ועוד… (לחצו על התמונה להגדלה)

מקור וקרדיט : האתר של אפרת מעטוף

איך להוריד סרטון מיוטיוב בקלות

כיצד להוריד קליפים וסרטונים מיוטיוב

EduTub מאפשר לשתול על גבי הסרטון הנבחר שאלות סגורות, פתוחות או הערות.הצופה יוכל לענות ולקבל משוב מידי. סוג זה של פעילות יכול להתאים כשעשוע לימודי לסיום נושא וכהכנה לקראת בוחן.

TED.Ed – פלטפורמה המאפשרת למשתמשים לקחת סרטוני וידאו של TED או YouTube וליצור בקלות שיעור מותאם אישית סביבו – שאלות, תכנים להעמקה, קבוצות דיון ועוד. את השיעור תוכלו להפיץ באופן פומבי או פרטי, ולעקוב אחר השימוש שנעשה בו.
כל משתמש יכול להנות גם מספריית תכנים שהועלו על ידי צוות האתר או משתמשים אחרים.

Loom   יצירת סרטוני מסך, המבוססים על הקלטת מסך המחשב

למידע נוסף באתר של אפרת מעטוף

Photos app | עורך הווידאו – עריכת סרטון מתמונות, סרטונים וקבצי קול. קיים במערכת הפעלה windows 10 (מחליף את תוכנת ה-movie maker).

להורדת עורך הווידאו למחשב

screencast-o-matic

כלי פשוט באמצעותו ניתן ליצור הקלטה של מסך המחשב.

מתאים למדריכים המעוניינים ליצור מדריכי וידאו לשימוש בכלי ספציפי – צילום תנועות המסך, בליווי הסברים קוליים, או למורים המעוניינים להכין לתלמידיהם הרצאה מלווה במצגת.

ההקלטה במסלול החינמי מוגבלת ל-15 דקות בכל סרטון.

את הסרטון ניתן לשמור על המחשב או להעלות ליוטיוב.


מדריך מצולם באנגלית

Playposit – הוא כלי המאפשר ליצור כיתה ווירטואלית, לשייך אליה סרטונים' להלביש על גבי הסרטון שכבות מידע או שאלות ולעקוב אחר התקדמות התלמידים בתהליך הלמידה.


מאפשר הוספת שאלות ממגוון סוגים: חד ברירה, רב ברירה, שאלה פתוחה, השלם את החסר, סקר, דיון, הטמעת תוכן מהרשת ועוד.

תוסף Chrome זה מאפשר לך המורה/המרצה  לחזור ולהעביר אוטומטית סרטון שלם או רק חלק נבחר ממנו, כמה פעמים שתרצה.

ואפשר אפילו לבחור מאיזה שניה לאיזה שניה בסרטון זה יושמע ויוצג ללומדים שוב

Looper is a free extension that comes with the ability to loop a portion of a YouTube video. All you need to do is define the start and end time periods and Looper will take care of the rest. You can even configure the number of times a video should be replayed and whether Looper should save the settings for when you revisit the same clip.

Download: Looper (Free)

מעוניינים לשלוח לתלמידיכם לצפייה רק חלק מהסרטון או סדרה של סרטונים ?

הכלים – | youtube cut | 123apps – יאפשרו לכם לחתוך מהסרטון ברגע את החלקים המיותרים. לאחר החיתוך, יתקבל קישור חדש ובו הסרטון הערוך מוכן לפרסום.

   מקור וקרדיט : האתר של אפרת מעטוף 

Slide.ly

מדובר יותר בכלי ליצירת וידאו מאשר תוכנה לעריכת וידאו. Slide.ly הוא כלי שלא דורש ידע מוקדם ומאפשר ליצור סרטים קצרים (של 15 שניות) עבור עסקים ופרטיים וגם סרטים ארוכים יותר, הכל בעזרת תבניות פשוטות. בעזרת ממשק פשוט של Drag & Drop תוכלו לייצר עשרות סרטונים בפשטות ובמהירות. ישנן הרבה שירותים אינטרנטיים אחרים כמו Lumen5 או Wideo שעושים בערך את אותה העבודה, אבל Slide.ly הוא המוצלח מביניהם.

חיתוך סרטונים מהיר (windows 10)

כלי ללמידה פעילה עם וידאו (של הרצאה מצולמת או הקלטה של שיעור מקוון)

אנוטו הוא כלי שמאפשר לסטודנטים לכתוב הערות על גבי סרט וידאו, לשתף הערות ולהוריד קובץ של מחברת אישית שמרכזת את אותן הערות

How to Edit Teaching Videos | Step-By-Step Tutorial

עריכת סרטונים בקלות ! ללא צורך בהורדת תוכנה !

Easiest Video Editors for YouTube Beginners

עריכת וידאו ב-Windows 10 והוספת פתיח!

Shorts

Don't have time for long videos and audios? Cut them into shorts, so that you could watch or listen them from any device without hassle, whenever you need a quick break.

LosslessCut

Simple, cross platform video editor for lossless trimming / cutting of videos. Great for rough processing of large video files taken from a video camera, GoPro, drone, etc. Lets you quickly extract the good parts from your videos and discard GB of data without losing quality.

Vibby

Share what matters. Vibby is a fast-growing video platform that enables users to highlight, share and discuss the best parts of any online video thereby making content more engaging, as well as providing analytics on user interaction at a very granular level.

Avidemux

Avidemux is a free video editor designed for simple cutting, filtering and encoding tasks. It supports many file types, including AVI, DVD compatible MPEG files, MP4 and ASF, using a variety of codecs. Tasks can be automated using projects, job queue and powerful scripting.

· · · · · ·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *