כיצד למצוא ערוצי YOUTUBE טובים ומועילים ?

708

"כנראה שכבר נרשמתם לכמה ערוצים. אז YouTube המליץ על כמה אחרים שאולי תאהבו על סמך זה. אבל בואו נודה באמת, אלה לרוב גרועים למדי. אז אם נמאס לכם מהמלצות YouTube לא רלוונטיות לערוצים, עליכם להתרחק מהאלגוריתם שלו ולמצוא דרכים אחרות לגלות יוצרי תוכן מעניינים בתחומי חינוך , תקשוב ומדעים .

אני משתמש באתר הזה על מנת למצוא ערוצי YouTube בינלאומיים איכותיים.

 YouTube Learn (Web): Handpicked Best Educational Channels on YouTube

מומחים בתחומים שונים חולקים את העצות וההמלצות הטובות ביותר שלהם ביוטיוב בחינם. תודות לבחירה המושכלת של עורכי YouTube Learn הוא אוסף שנבחר ידנית של ערוצי YouTube הטובים ביותר ללימוד מיומנויות חדשות, בעיקר באנגלית.

אתם יכולים להשתמש בסרגל החיפוש כדי למצוא את מה שאתם מחפשים או לדפדף לפי קטגוריות כגון עיצוב, תכנות, מדעים, מתמטיקה, לימודי חברה, עסקים, פיננסים, סטארט-אפ, עריכת וידאו, צילום, מוזיקה, כושר, יוגה, והתפתחות אישית. לחלקם יש קטגוריות משנה, כמו המדע המחולק לאסטרונומיה, ביולוגיה, פיזיקה, כימיה ו"ערוצי המדע הטובים ביותר ביוטיוב".

קישור

באינדקס שאני אוצר ועורך בתחומי הלמידה מרחוק והלמידה המקוונת יש גם מיפתוח של סרטוני וידאו מועילים בתקשוב בחינוך ובלמידה מקוונת.  בחודשים הקרובים אנחנו נגביר את קצב המיון והמיפתוח של סרטי וידאו בחינוך וזאת לאור החשיבות הגוברת של ערוצי YouTube  בכלל ובחינוך בפרט. הנבחר שבמבחר יתפרסם  כל שבוע באתר " ידע וסקרנות דיגיטלית"

קישור

ראו גם :

100 Educational YouTube Channels on Learning, Discovery .

· ·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *