כלים דיגטליים מומלצים ללמידה שיתופית של תלמידים: Tricider ועוד..

1961

בשבוע האחרון מגיעות המלצות חמות מממורים ומאנשי חינוך אודות הכלי הדיגיטלי  tricider:

"זהו כלי נפלא, חינמי ופשוט, שמותאם ממש לתהליכי "סיעור מוחות" ותהליכים שכוללים בחירה בסופם"

הקישור:

 מקור וקרדיט : חינוכולוגיה

כלי דיגיטלי המאפשר איסוף מידע, הבעת דעה ומתן משוב. באמצעות הכלי תוכלו לשאול שאלה בכל נושא ולפרסם אותה. לכל שאלה ניתן להגיב על ידי הוספת טקסט, תמונה וקישור. התגובות מופיעות באופן מיידי מתחת לשאלה. לכל תגובה ניתן להצביע בהתאם לחשיבות שלה. אין צורך בהרשמה כדי לענות על השאלה. את השאלון תוכלו לשתף ו/ או להטמיע באתר.

בכלי זה תוכלו להזין שאלה / נושא לדיון ויפתח עבורכם דף לקבלת רעיונות.
כל תלמיד יוכל להוסיף רעיון משלו ואף לצרף קובץ תמונה. יתר החברים יוכלו להגיב על הרעיונות המוצעים, באמצעות סימון "אהבתי" או באמצעות מלל, המתחלק בצורה נוחה לטיעוני בעד ונגד.
הכלי אינו דורש הרשמה.
הכלי יכול לשמש למגוון תחומים, החל ממשימה לבית בשיעורי האזרחות (איסוף טיעונים בעד/נגד סביב נושא) ועד העלאת רעיונות למסיבת כיתה.

לרשותכם מדריכים כתובים למורה ולתלמיד:

לסקירה המלאה באתר כלים קטנים גדולים של אפרת מעטוף

המלצה של המורה זהבית (קישור)

פלטפורמה דיגיטלית דומה

פלטפורמה של  Socrative ניתן להציג מציג באמצעות סוקרטיב שאלות "אמריקאיות" ברמות חשיבה גבוהות ולקיים  דיון קבוצתי סביב כל אחת מהשאלות. 

איך זה עובד?

המורה מתחבר דרך ממשק הניהול שלו בדפדפן או דרך האפליקצייה הייעודית למורים. שם יש לו אפשרות לפתוח בחנים ושאלות עבור התלמידים. התלמידים מתחברים דרך האפליקציה הייעודית שלהם לכיתה של המורה (על פי מספר מזהה) ונחשפים שם לשאלות שהמורה בחר לתת להם.

המערכת מאפשרת כמה דברים חביבים ושימושיים, בין שאר היכולות הבולטות: שליטה מלאה על עריכת השאלות, אופן ההצגה ותזמון ההצגה שלהן לתלמידים

ניתוח פשוט ויפה של תשובות התלמידים בקובץ אקסל שנשלח ישירות למייל שלכם או שתוכלו להוריד אותו מהמערכת. ביצוע בוחן בצורה של משחק חביב- כתחרות בין .צוותים. המערכת מחלקת אוטומאטית את התלמידים לצוותים לפי צבע. שאילת שאלות פתוחות / סגורות

מקור וקרדיט

פרקי הדרכה

· · · · · ·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *