ניהול ידע בחינוך : התפיסה בכחול-לבן של KNOWII

13191

התחום של ניהול ידע בחינוך נעשה בשנתיים האחרונות רלבנטי, יותר מתמיד, לאור המגוון העצום של מקורות מידע וחומרי למידה הדיגיטאליים אותם נדרשים המורים בבתי הספר לתחזק ולעדכן כל הזמן. אחת הגישות הייחודיות לניהול הידע בבתי ספר היא התפיסה החדשנית והשיתופית של מערכת KNOWII small pin

המערכת מספקת תשתית של חומרי למידה ממויינים וגם מאפשרת למורים לבנות ולתחזק מאגר ידע פדגוגי עבור כיתה או ביה"ס, אם באופן פרטני או בשיתוף עם מורים עמיתים אחרים בביה"ס או בבתי ספר אחרים. KNOWII היא פלטפורמה קהילתית לניהול ידע לבתי הספר. בעזרת KNOWII מורים ותלמידים ממקומות שונים  בונים ומנהלים מאגר ידע משותף.

knowii image 2

בעזרת KNOWII קל למצוא חומרי לימוד, קל לשמור אותם וקל לשתף אותם. KNOWII לומדת את ההעדפות של המשתמשים ומתאימה להם את החומרים הטובים להם. KNOWII  מאפשרת לנהל דיון קהילתי על כל חומר לימוד.  KNOWII זמינה בכל מקום על כל מכשיר. הממשק של KNOWII הוא פשוט ונוח.

knowii small logo

 כחול לבן ובעברית KNOWII –  היא חברת סטאראפ ישראלית צעירה, ששמה לה מטרה לקדם את החינוך בישראל. המערכת תומכת בעברית בצורה מלאה.

small pinמנקוודת מבט מידענית : בבדיקה שערכנו עם המערכת הידידותי של KNOWII מצאנו כי היא מאפשרת  בקלות רבה ניהול חומרי למידה  מרחבי ניהול ידע  לשמירה עדכון ושיתוף ידע רלוונטי.

למידע על המערכת , ראה הקובץ  המצורף כאן  וגם  הקישור לאתר שלהם .  

קישור

KNOWII community offer 4

· ·

תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *