"Schooly" – מערכת למידה ממוחשבת המיועדת לסביבת טאבלטים וסמארטפונים

5000

בפרויקט הגמר שלו יצר יהודה לוי מערכת למידה ממוחשבת המיועדת לסביבת טאבלטים וסמארטפונים. הפרויקט מנסה לרתום את הטכנולוגיה ליצירת חווית למידה מקיפה הכוללת בתוכה את ניהול הלמידה, הבקרה ופיתוח אחריות אישית של התלמיד ללמידה. מבחינה פדגוגית הפרויקט מרכז שלושה שדות תוכן: הבנת תהליכי למידה, פיתוח ואפיון ממשק, והבנה מעמיקה של שימוש בטכנולוגיה ככלי חינוכי ועיצובי. התוצאה היא כלי למידה אינטראקטיבי שמנגיש, מזמן ומאפשר למשתמשים ליצור, לעבד ולשתף חומר לימודי ממאגרי המידע המומלצים על ידי מערכת החינוך וממאגרי מידע שיתופיים ברשת.

אריק כספי, מנחה הפרויקט וראש תחום עיצוב לסביבת מחשב בבית הספר לאמנויות של סמינר הקיבוצים, סבור שייחודו של הפרויקט בכך שהוא "רותם טכנולוגיות ועיצוב להעצמת הלומד. חדשנותו ומשמעותו העיקרית של הפרויקט נמצאת בכישורים החזותיים הגבוהים ההופכים את השימוש בטכנולוגיה לחוויה אינטואיטיבית ומהנה מבלי לפגוע במורכבות התכנים והשימושים הטמונים בו.

ביחס לקיים כיום בשוק, הפרויקט מציע חשיבה חדשנית המחברת בין טקסטים דיגיטליים, פיתוח האינטרנט כמאגר מידע, שימוש הולך וגובר ברשתות חברתיות ומערכות המאפשרות פיקוח ובקרה על הלומד והקשר שלו עם הצוות המלמד".

 מקור וקרדיט : עיתון "הארץ"  שפה משלהם: הבוגרים המצטיינים במחלקות תקשורת חזותית

·

תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *