כיצד הבינה המלאכותית תסייע לכם במצגות של גוגל סליידס

1332

הקדמת עורך האתר , עמי סלנט , מידען ואיש חינוך

מצד אחד, הבינה המלאכותית תקל עלינו מאד ביצירה והבנייה של מצגות להרצאות ולהוראה , מצד שני, בעולם שלפני הבינה המלאכותית , הכנת מצגת ע"י מורים , מרצים ומדריכים סייעה להם לזכור טוב יותר את החומר ולהבחין בין טפל לעיקר . כאשר העבירו הרצאה בליווי המצגת הם זכרו טוב יותר את החומר והתכנים וגם לא הקריאו את תכני המצגת ( אין להבין מכך שאני נגד הבינה המלאכותית , להפך , אני רק מדגיש את היתרונות והחסרונות) .

הבינה המלאכותית הגנרטיבית של גוגל מגיעה גם ל-Slides, Sheets ו-Meet. נתחיל עם Slides. אם אתם רוצים ליצור מצגות PPT, אתם יכולים לבקש מעוזר  ה- AI (הבינה המלאכותית) להכין את הטיוטה הראשונה של המצגת עם תבנית מותאמת אישית שנבחרה גם היא ע"י הAI.

חשוב מכך, אתם יכולים ליצור תמונות, אודיו ווידאו קליפים שנוצרו אוטומטית על סמך הנחיות הטקסט שלך כדי להוסיף עניין  ותשומת לב למצגות שלך.

כרגע , התוסף של הבינה המלאכותית הגנרטיבית של גוגל בניסוי בקרב כמה מאות משתמשים בעולם ובישראל והתגובות מאד חיוביות .

מקור

ראו גם:

GPT for Docs™ Sheets™ Slides – Google Workspace

התשובה של מיקרוסופט

כמה ימים לאחר מכן, מיקרוסופט הגיעה עם המענה שלה. החברה הכריזה על Microsoft 365 Copilot, טייס המשנה לעבודה. הכלי משלב מודלים של שפה, כדי לספק תוצרים יותר טובים ובצורה יעילה ומהירה יותר. לדברי החברה, ובדומה לגוגל, הכלי ישולב בכל אפליקציות Microsoft 365 – מוורד, אקסל, טימס, פאורפוינט, אאוטלוק ועוד. הפיצ'רים האלו עדיין לא זמינים לכלל הציבור, אלא למספר לקוחות עסקיים של החברה.

לדברי החברה, המערכת החדשה משפרת ומשנה את העבודה בכמה דרכים: ראשית, היצירתיות. בוורד, למשל, לא יידרש להתחיל מול דף ריק – אלא המערכת תיתן טיוטה ראשונה לעריכה. דוגמאות נוספות של החברה היא בפאורפוינט, שאפשר ליצור מצגות יפות עם הנחיה פשוטה והוספת תוכן מצד הלקוח או באקסל, שאפשר לנתח מגמות וליצור הדמיות של נתונים בעלי מראה מקצועי תוך שניות.

מקור

ראו גם:

Slides-AI

.Slides-Ai — is a tool that can help you create professional, engaging presentations quickly and easily using AI. Users simply add their text, customise the look and feel, and preview their presentation. There are three pricing plans, with options for different numbers of presentations and character inputs. SlidesAI works with Google Slides and plans to integrate with Microsoft PowerPoint in the future. You can cancel your subscription at any time.

קישור

· ·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *