הפלטפורמה המקוונת ללמידה מקוונת  EDMODO נסגרת לצמיתות

707

מאת: עמי סלנט , מנטורו ומדריך ללמידה מקוונת ולמידה מרחוק בארץ ובעולם

הבוקר ,  לתדהמתי , קיבלת מכתב מהנהלת חברת EDMODO כי הם סוגרים לצתיתות את החברה ואת הפלטפורמה המקוונת המעולה שלהם ללמידה מקוונת . אני לא היחידי שהופתעתי , גם מיליוני מורים בארה"ב ובעולם הוכו בתדהמה ( לEDMODO  מעל 100 מיליון משתמשים.  מדובר בפלטפורמה מקוונת שמבחינת ניהול למידה מקוונת ( LMS ) מדורגת גבוה מאד , כמעט לצד גוגל – קלאסרום .

הרקע לסגירה קשור לעובדה , ככל הנראה, שלפני 3 שנים חברה סינית מהונג קונג רכשה את חברת הסטארט-אפ EDMODO  האמריקאית .

ככל הידוע , המימשל הסיני מפעיל בשנה האחרונה לחצים שונים על חברות המגזר הפרטי בסין שעוסקות בלמידה מקוונת. 

אפשרות נוספת , אולי , לחצים סמויים של המימשל  האמריקאי על החברה הסינית בהונג קונג .

הנפגעים העיקריים הם משרד החינוך המצרי שהתקשר בחוזה עם EDMODO  ורכש 12 מיליון התקנות של EDMODO  עבור תלמידי במצרים במהלך מגיפת הקורונה וגם משרד החינוך בפיליפינים שכבר מפעיל את EDMODO  במרבית בתי הספר מאז 2014 .

מקור  1

מקור 2

בחלק מהקורסים המקוונים שלי בארץ ובארה"ב השתמשתי במשך שנים בפלטפורמת EDMODO והנה מה שכתבתי בעבר על  הפלטפורמה המקוונת הזו :

הפלטפורמה המקוונת EDMODO היא שילוב מוצלח בין רשת חברתית ומערכת לניהול למידה מקוונת לכיתה וירטואלית.

הפלטפורמה המקוונת של EDMODO היא האהודה ביותר על המורים בארה"ב וגם בעוד עשרות מדינות בעיקר בזכות המימשק האינטואיטיבי שלה והאפשרות לשלב רשת חברתית בניהול הכיתה הוירטואלית.

דיווח של מורה בארה"ב אשר התנסתה בהוראה מתוקשבת ובלמידה פעילה של התלמידים בכיתה של מכשירי אייפד . תהליך הלמידה הפעיל התבסס על חיבור האייפדים של התלמידים לרשת התקשורת החברתית-לימודית מסוג Edmodo . רשת Edmodo אפשרה למידה שיתופית של התלמידים אשר היו מחוברים לאייפדים והעברת מסמכים בין הלומדים. לרשת המתוקשבת Edmodo יש גם מנגנון מהיר וידידותי של עריכת סקרים מקוונים בכיתה במחשבוני האייפד.

לדיווח


פלטפורמת EDMODO ללמידה מקוונת הולכת ומשתפרת כל הזמן : תמונת מצב 2021 (קישור)

רשתות חברתיות ולמידה מרחוק(3) : ההצלחה של פלטפורמת EDMODO

Karen

@maikruspe

·

Replying to

@edmodo

Please don't go! . You are such a wonderful, helpful and necessary tool. In order to stay with us, we can pay a subscription or something like that. Thanks to you, I was able to keep teaching during the pandemic. That was priceless! Please don't go!

· · · ·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *