נעים להכיר, צוות StudyX

818

45% מתלמידי התיכון בכיתות י'-י"א נעזרים בשיעורים פרטיים לטובת לפחות אחד ממקצועות הבגרות. כלומר, כמעט כל תלמיד תיכון שני במדינת ישראל לוקח שיעורים פרטיים לפחות באחד ממקצועות הבגרות. התלמידים שמקבלים שיעורים פרטיים בתשלום פירטו את המקצועות שבהם הם צריכים עזרה, ובאופן לא מפתיע – מתמטיקה ניצבת בראש כש־34% מהם מקבלים שיעורים פרטיים במקצוע זה, 19% לומדים שיעורים פרטיים באנגלית, 9% בלשון, 9% בפיזיקה, בכימיה או בביולוגיה ו־7% בספרות או באזרחות ( מקור)

שיעורים פרטיים – גם בחסות משרד החינוך

אלא ששיעורים פרטיים לא חייבים להיות עסק יקר. עמותות, עיריות, ארגונים ואפילו משרד החינוך מאפשרים עזרה לתלמידים מתקשים בדמות שיעורים פרטיים – גם כאלה פרונטליים וגם כאלה שנעשים אונליין. בחלק מהמקרים ההורים נדרשים לשלם תשלום סמלי ובחלק מהמקרים השיעורים ניתנים בחינם.

לפי נתוני משרד החינוך, במסגרת המיזם החינמי "שיעורים פרטיים ברשת" התקיימו בארבעת החודשים הראשונים (ספטמבר עד דצמבר) כ־13,000 שיעורים פרטיים מקוונים, והזרוע עוד נטויה – נתון המעיד על היקף התופעה, כשמטרת המיזם היא לסייע לתלמידים לשפר הישגים. גם כאן דירוג השיעורים המבוקשים דומה: מתמטיקה בראש עם 10,291 שיעורים פרטיים, אחר כך אנגלית (2,290) ולשון (297), ולקראת בגרויות החורף ניכרת עלייה בביקוש (מקור)  .

 42% מכלל התלמידים בישראל לומדים בשיעורים פרטיים ולכן הפיתוח של אפליקציה מקוונת יכול להועיל גם לתלמידים וגם לעמותות המסייעות לתלמידים...

אפליקציה לניהול וארגון שיעורים פרטיים מקוונים.

בתקופת הקורונה התעצמו הקשיים והפערים הלימודים של אלפי תלמידים בישראל ומשפחות רבות שביקשו לגשר על הפער, התקשו לממן שיעורים פרטיים לילדיהן – בכדי להתמודד עם האתגר הזה הוקמה עמותת I School – חינוך שמגיע לכולם ע"י סטודנטים מ"תכנית רבין למנהיגות" Rabin Leadership Program –  תכנית רבין למנהיגות של אוניברסיטת רייכמן – הבינתחומי הרצליה העמותה מתווכת בין סטודנטים מתנדבים שמעבירים שיעורי עזר מקוונים "אחד על אחד", במקצועות ליבה לתלמידים מתקשים ללא תלות ביכולת כלכלית או מגבלה גיאוגרפית.

ליה, סמדר ושני מתכנית MAX חברו לעמותה ISchool ונכנסו לשלב הפיתוח של אפליקציית StudyX.

"אנחנו נכנסנו לתמונה כדי לעזור ולייעל את המערכת, להעביר הרבה עבודה ידנית לאוטומטית ולנהל את כל מערך השיעורים והדיווחים דרך האפליקציה. בעזרת הפיתוח שלנו, אנחנו רוצות לאפשר לעמותה להרחיב את הפעילות שלה ולתת לעוד ילדים אפשרות ללמוד בקלות וללא עלות!"

על הפיתוח הטכנולוגי – ליה מסיקה

על האפיון והעיצוב – UX UI – סמדר שוק

על הפיתוח העסקי – שני קרני

מנטור של הצוות- אביעד חרמון @aviad hermon

מוביל המיזם מטעם עמותת Ischool היקרים – Haim Boohrish

מקור

· · ·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *