פורטל האינדקסים ללמידה מרחוק : תמונת מצב מאי 2020

1110

הצטבר הרבה ידע בחודשיים האחרונים בכל המכלול של למידה מרחוק בארץ ובעולם ואת מרביתו ניסנו להבנות בפורטל האינדקסים של למידה מרחוק . היקף הפריטים שקוטלגו לאתר האינטרנט , היחידי מסוגו בארץ  ואולי בעולם, הכפיל את עצמו כי המורים בארץ ובעולם גילו יוזמה רבה והניחו מחדש את היסודות לתחום הלמידה מרחוק . הערך המוסף של פורטל הלמידה מרחוק הוא בתכולתו האינטגרטיבית: לא רק כלים מתוקשבים , גם פדגוגיה מקוונת , הפעלות ומטלות בלמידה מקוונת וגם מחקרים . כל פריטי המידע מבוססים על המלצות של מורים ומדריכים שהתנסו בלמידה מקוונת ובלמידה מרחוק גם בישראל וגם בחו"ל  …

אנו מאמינים שהידע הזה לא יירד לטמיון כי בעתיד  הנראה לעין הלמידה מרחוק ובוודאי הלמידה המקוונת יהיו חלק בלתי נפרד מהלמידה הרגילה , כמו המַתְּכּוֹנֶת של ימים מקוונים שהיתה נהוגה בבתי ספר תיכוניים וחטיבות ביניים לפני פרוץ מגיפת הקורונה . עוד לפני פרוץ מגיפת הקורונה החליטו בשבדיה כי תלמידי בתי ספר תיכוניים ילמדו 2 קורסים באופן מקוון . סביר להניח שהתפתחות זו תתרחש גם בישראל .

בכל מקרה , אנו צוות הפורטל נמשיך לעקוב ולנטר את הידע המעשי שמתגבש בשדה ולעדכן את הפורטל  ללמידה מרחוק. אנו נמשיך גם להוציא באופן שוטף את הניוזלטרים גם כאשר תמוגר משפחת הפשע החדשה ( משפחת קורונה) .

 כתובת פורטל האינדקסים ללמידה מרחוק

דף הניוזלטרים המצטברים של הפורטל ללמידה מרחוק

 כתובת פורטל האינדקסים ללמידה מרחוק

·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *