בניית אתר לימודי בגוגל סייטס

19526

"גוגל סייטס היא פלטפורמה חינמית של גוגל לבניית אתרים, המבוססת על טכנולוגיות של WEB2 וטכנולוגיות WIKI. הסביבה מאפשרת לבנות דפי HTML  לקשר ביניהם ועל ידי כך לאסוף ולארגן מידע .אין צורך לדעת שפת HTML אלא בפעולות שניתן להגדירן מעצבים אתר בטעם האישי ומוסיפים לכל עמוד ועמוד כל מה שדרוש: כמו סרטוני YOUTUBE , תמונות, קישורים, מסמכים של גוגל דוקס ואפילו מטמיעים בתוך האתר אתרים אחרים או דפים מאתרים אחרים ".

 

google sites 1

"יתרון חשוב נוסף –שיתופיות , זאת אומרת ניתן לפתוח גישה לניהול אתר למספר משתתפים ולבנות דפים בשיתוף פעולה עם עמיתים. בנוסף ניתנת האפשרות לגולשים באתר להגיב, להוסיף קבצים, להשאיר הודעות ועוד. יתרון זה אפשר לי ולשותפתי למשימה לעבוד בשיתוף פעולה מלא ללא תלות בזמן ובמקום. עוד יתרון משמעותי בעיני שיש לגוגל סייטס שהכל נשמר אפילו השינוי הקטן ביותר, לכן שום דבר לא הולך לאיבוד או נעלם, ניתן לשחזר הכל דרך היסטורית השינויים".

 "מצד שני יש גם חסרונות. האתר לא לגמרי ידידותי. אחד החסרונות שלא ניתן לראות איך יראה הדף בתצוגה מקדימה בתור טיוטה אלא חייבים לשמור לפני זה ואז כמובן כל זה יפורסם. יש לשים לב שהאתר גוגל סייטס עובד הכי טוב בכרום, והרבה פחות טוב בפיירפוקס או אקספלורר. חיסרון נוסף הוא בעבודה עם התמונות. לא ניתן לכוון במדויק את המיקום של התמונה ואת גודלה. גם הרקע קבוע לכל העמודים" .

מקור וקרדיט :  אירה זורביצקי, " בניית אתר לימודי בגוגל סייטס,

 דוגמא ליחידת לימוד  מתוקשבת שפותחה באמצעות גוגל סייטס ( קבלת השונה)  

מרגישים את הים – יחידת לימוד מתוקשבת

 המדריך הידידותי ליצירה וניהול אתר בכלים פתוחים של גוגל (   google sites) נכתב ע"י הצוות המקצועי והאיכותי של מיזם בית ספר דיגיטלי , אורט ישראל .

 המדריך לבניית אתר באמצעות גוגל סייטס

גוגל אתרים היא אחת המערכות מתוך גוגל ישומים שמפעילה רשת צפונט. גוגל אתרים מאפשרת לכל בית ספר לבנות סביבה לימודית בקלות ובמהירות ללא כל עלות ובנפחים גדולים. 13 סרטונים הבאים מיועדים ללמידה עצמית ויאפשרו לבנות בקלות אתר כיתתי (למחנכים ומורים מקצועיים) או אתר בית ספרי.

 ראה גם :

google sites 2

החיוניות של אתר כיתתי לכל מורה ומחנך

 

 ללמוד את גוגל סייט

google sitesהמדריך השלם לבנית אתר חינם עם גוגל סייטס – בניית אתר

סרטון הדרכה לעבודה בגוגל סייטס‎ – YouTube

· ·

תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *