הנחיות לשימוש ב – Google doc

9990

Google docs – תוכנה אינטרנטית, הניתנת לשימוש בחינם מבית גוגל. התוכנה מאפשרת כתיבה משותפת של מסמכים. מספר אנשים יכולים לכתוב ולערוך את אותו מסמך ממקומות שונים ובזמנים שונים. המסמך שנכתב נשמר ברשת האינטרנט וניתן לשמירה גם כמסמך רגיל של Office.  כל כתיבה או שינוי גורם ליצירה של גרסה חדשה של המסמך. ניתן לעבור בכל רגע מגרסה אחת לשנייה. הכתיבה המשותפת מתבצעת ע"י מתן הרשאות לעריכה/צפייה. הזמנה לשיתוף במסמך נשלחת דרך התוכנה אל כתובת דואר אלקטרוני .

web 2 2013התוכנה מתחלקת לתחומים הבאים: עיבוד מסמכי טקסט, גיליון אלקטרוני, מצגות וטפסים-שאלונים.

מקור וקרדיט : גילה לוי – תכנית מחשב כתו"ם.

 למסמך של גילה לוי ( קובץ להורדה)

הנחיות_לשימוש_בגוגל_דוקס

הבלוג של שיר שוורץ: Google docs

מה אפשר לעשות עם גוגל דוקס – מדריך למורה

52 Tips And Tricks For Google Docs In The Classroom

2007125_web2.0

אריאלה לונברג :

" השתמשתי במסמכי גוגל בכיתה ה' לצורך עבודות חקר.
המסמך היה משותף ביני (המורה) לבין התלמיד/ה לצורך הערכה מעצבת במהלך העבודה.
בסיום הכתיבה, הסתבר כי העבודה הזו הייתה חווייתית גם עבור אביה של אחת התלמידות, איש מחשבים שנחשף בפעם הראשונה לאפשרויות שבמסמכים המקוונים של גוגל.
בנוסף, אחד מתלמידי אינו יכול להרשות לעצמו לקנות חבילת אופיס של מיקרוסופט. לא הצלחתי להסביר לו כיצד מורידים ומתקינים open office, לכן בינתיים הוא משתמש במסמכי גוגל לכתיבת עבודותיו, ובכיתת המחשבים בבית הספר, הוא מוריד את המסמך למחשב ועורך אותו בתוכנות office של Microsoft
בניית טפסים במסמכי גוגל יכולה לשמש לאיסוף מידע עבור סקרים/ שאלונים מקוונים בית ספריים ולאחר מכן לניתוחים ופילוחים בשיעורי המתמטיקה תוך שימוש בנתונים אותנטיים".


· · ·

תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *