Hangouts: פגישות לימודים בלי לצאת מהבית , תמונת מצב 2013

11514

שירות שיחות הווידאו של גוגל, Hangouts, מאפשר לכם לקיים מפגשי לימודים בשיא הנוחות מבלי שתצטרכו לצאת מהבית. הנגאאוטס (או בשמו העברי "זולה"), התחיל כפיצ'ר בתוך גוגל פלוס, והיום הוא זמין מתוך ג'ימייל, ומאפשר לכם לקיים שיחות וידאו באיכות גבוהה עם חברי הג'ימייל שלכם ועם חברים שמשתמשים באפליקציות אנדרואיד וiOS-.

 השירות מאפשר לכם לנהל שיחות וידאו משותפות עם עד תשעה משתמשים בו זמנית, וכן לספק לבן השיחה הרשאות לצפות במסך המחשב שלכם. בצורה כזו, אם אתם משוחחים על מאמראו על תרגיל מסוים, תוכלו להציג בפני בן השיחה שלכם את המסך שבו אתם צופים, כך שהוא יבין בדיוק על מה אתם מדברים. כדי להשתמש בשירות, יהיה עליכם להתקין את התוסף הבא.

מקור וקרדיט : אתר נענע 10

למידע נוסף באתר של גוגל

גוגל מציגה: Hangouts מגיע למייל

374341-google-hangouts

שיפור רוחב הפס מערכת ניהול הווידאו הקבוצתי  (Hangouts ) בגוגל פלוס , 10 בפברואר 2013

Google+ Improves Bandwidth Options for Hangouts

ראה גם :

מהו ה HANGOUTS מתורגם על ידי גוגל בעברית ל"זולה"

שרות זה מאפשר למשתמשי גוגל לבצע שיחת וידאו (ואודיו) קבוצתית באופן שכל משתתף יכול לראות את שאר חברי הקבוצה ואף להראות על ידיהם. תמונת וידאו של חברי הקבוצה מופיעים בתחתית המסך (ראת תמונה) והשרות מגדיל כל פעם שמישהו מדבר את תמונתו כך שאין צורך לנחש מי מדבר ובעיקר ניתן לראותו היטב. ראה סרטון יוטיוב רשמי של גוגל במסביר את העיקרון.

אחת התוספות האחרונות ל hangouts זה היכולת לחלק עם הצופים איתך גם סרטי יוטיוב אותם אתם יכולים לראות ביחד או מצגות.  Powerpoint  דבר זה פותח את הדרך לקבוצות למידה שונות.

מה זה זולות (hangouts) בגוגל פלוס? – וידאו צ'אט מרובה משתתפים

 הסבר בוידאו

קישור

סרט הדרכה למורים ולמחנכים

Google Hangouts Tutorial for Educators

 

סרט הדרכה נוסף

First Look at Google+ Hangouts

בגוגל מעדכנים ומשפרים את רכיב ה-Hangouts של גוגל פלוס, עם אופטימיזציית וידאו בזמן אמת ושיתוף שולחן העבודה שלכם בזמן אמת עם יתר המשתתפים

 גוגל פלוס משפרת את Hangouts

ראה גם : הרשת החברתית "גוגל פלוס" בחינוך: הערכה בשנית

 

· · · ·

תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *