STEM feed : טיקטוק הכריזה על שינוי בדרך שבה ילדים צורכים תוכן לימודי

797

חלק א' בסקירה : אולי כדי לזכות ליותר לגיטימציה בארה"ב ובעולם המערבי נערכת כעת TIKTOK להיכנס בכל הכוח למערכות החינוך בעולם ( סקירה של עומר לייבנזון ) . ההכרזה האחרונה על STEM feed מעידה על כך .

חלק ב' : מה אפשר ללמוד מTIkTOK על תהליכי  למידה דיגיטליים וגם כמה מחקרים  בנושא .

עומר לייבנזון

טיקטוק, פלטפורמת הסרטונים הקצרים הפופולרית ביותר, הכריזה על השקת יוזמה חדשה בשם “STEMFeed” – פיד בטוח ולימודי עבור בני נוער, המכיל מידע אמין ומבוסס. זאת בהמשך לשורה של מהלכים שטיקטוק מבצעת (לדוגמה: טיקטוק השיקה פיצ’רים לילדים ומשפחות: הגבלת זמן מסך, סינון תוכן ועוד) כדי להפוך את פלטפורמת הסרטונים הקצרים הפופולרית במיוחד בקרב בני נוער, לבטוחה וחינוכית יותר עבורם.

הפיד החדש נועד על מנת לקדם תוכן בנושאי מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה בתוך האפליקציה ולעורר השראה במשתמשים לסקרנות והתעניינות בתחומים אלה, שעליהם העולם המודרני עומד. עם הפיד החדש, טיקטוק מתכוונת לעודד את משתמשיה להרחיב את אופקיהם. 

הפיד החדש אמור להיות זמין ברחבי העולם כבר בשבועות הקרובים, והוא יציג אוסף של סרטונים, אתגרים ודיונים הקשורים למדע, מתמטיקה, טכנולוגיה והנדסה. כל אחד יוכל לגשת אל הפיד החדש באמצעות גישה אל לשונית ייעודית באפליקציית טיקטוק, במיקום יחסית בולט לעין, מה שיקל על ילדים ובני נוער לגשת לשם.

צוות התוכן ומומחי התעשייה של טיקטוק יעבדו יחד כדי לברור בין סרטונים באופן ידני, על מנת להבטיח שהפיד יישאר מגוון, רלוונטי ועדכני אבל יותר חשוב מהכל – מבוסס על מידע אמיתי ונכון. בנוסף, טיקטוק מתכננת לשתף פעולה עם מחנכים, מדענים ומשפיענים בעלי שם כדי ליצור תוכן מקורי לפלטפורמה.

שותפות עם מוסדות חינוך

בניסיון להבטיח את האמינות והיעילות של הפיד, טיקטוק משתפת פעולה עם מוסדות חינוך וארגונים מובילים מרחבי העולם. שותפויות אלה יבטיחו שהתוכן יתיישר עם סטנדרטים חינוכיים ויישאר אינפורמטיבי ומרתק למשתמשים בכל הגילים.

מקור וקרדיט : עומר לייבנזון

לכתבה המלאה של עומר לייבנזון

יוצרים תוכן לילדים? כדאי שתכירו את "הפיד הבטוח" של טיקטוק

ההכרזה של טיקטוק באנגלית (קישור)

חלק ב'

מה אפשר ללמוד מטיקטוק על תהליכי למידה דיגיטליים? (קישור)

ראו גם :

More than just engaging? TikTok as an effective learning tool

Investigating the usefulness of TikTok as an educational tool

Students' Perception on Using Tiktok Application as An …

· · · · ·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *