הג'ימייל החדש בדגש על שימוש במרחבים משותפים

1888

גוגל הודיעה כי היא הולכת לשנות את העיצוב של הGmail  שלנו והוסיפה את האפשרות של צ'ט ומרחבים משותפים פנימה.

סרטון קצר של מושיקו אברהם שמראה היטב את העיצוב החדש ומסביר על הנושא של מרחבים משותפים.

קישור

מקור : מושיקו אברהם

ממשק המשתמש האינטגרטיבי  של  GMAIL   ( שינוימ מהותי של הUI, ממשק המשתמש ) מאחד את כפתורי הדואר, המפגש, המרחבים והצ'אט לרשימה אחת בחלק העליון של הסרגל משמאל, במקום להציג דיונים רבים ומפוצלים  מכל אחד מהם ברשימה.

ממשק המשתמש המעודכן מעביר את הלחצנים של מיט, ספייסס, מייל וצ'אט לרשימה אחת בחלק השמאלי של המסך, הרעיון הוא שתוכלו לעבור משיחה לשיחה בקלות, בלי שכל השיחות יקפצו על המסך שלכם.

העיצוב החדש של ג׳ימייל מבוסס על Material Design 3, ונראה שהמטרה הראשית שלו היא לאפשר לכם להשתמש בכל שירותי התקשורת השונים של גוגל מבלי לצאת מהממשק או לפתוח עוד כמה טאבים מעצבנים שתצטרכו לזגזג בינהם. כך, הוא מביא את Meet, Chat וגם את Spaces לאותו ממשק של ה-Inbox שלכם, כך שאתם יכולים לעבור בינהם וגם לראות בועות התראה שיאפשרו לכם לראות האם יש לכם התראה חדשה באחד מהכלים הללו. בנוסף, העיצוב החדש גם פותח בפניכם את מנגנון פילטור תוצאות החיפוש החדש יחסית והדי מוצלח של ג׳ימייל. בהמשך, גוגל מבטיחה לשפר את החוויה למשתמשי טאבלטים, כך שיש גם למה לחכות.

אם העיצוב הזה נראה לכם מעט מוכר, זה לא רק בגלל שהוא לא קיצוני, אלא בגלל שגוגל כבר החלה לדחוף אותו למשתמשי Workspace הארגוניים שלה מחודש פברואר השנה. כעת, טוענים בחברה כי קיבלו מספיק פידבק מהמשתמשים כדי לשפר ולחדד את הממשק, ומרגישים מספיק מוכנים להעביר אותו גם לכל שאר משתמשי ג׳ימייל הלא ארגוניים. הממשק החדש יתחיל להגיע החל מהיום לכל משתמשי ג׳ימייל שהפעילו את Chat, ומי שירצה יוכל לבחור בין להציג את Google Chat ל-Google Meet, או את שניהם ביחד

מקור עידן בן טובים

ראו גם : הערוץ של מושיקו אברהם בYOUTUBE

קישור

See also :

Google is switching your Gmail interface to this new look

·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *