גוגל הום- שרת ביתי וסביבת מידע מעולם אחר

9978

המכשירים הראשונים של "גוגל הום" כבר הגיעו ארצה ונקלטו בכמה בתים של עמיתנו שהשתתפו בכינוס המפתחים האחרון של גוגל בנובמבר 2016 בארה"ב . מכשירי ה"גוגל הום" הם , ללא ספק,  קפיצה טכנולוגית משמעותית מבחינת סביבות המידע שהכרנו עד כה.

ה-Google Home , מדובר בשרת ביתי נבון, כמו האלקסה של אמזון, אבל חכם הרבה יותר. ניגון והשמעה של מוזיקה בכל הבית, ניהול משימות יומיומיות והסייען של גוגל – שאלו את גוגל כל מה שאתם רוצים בקול, ותקבלו תשובה, פשוט על ידי דיאלוג טבעי, כולל שאלות המשך בלי צורך לציין את הנושא שוב.

Google Home  הוא גם מרכז הפיקוד והשליטה הביתי, כולל כל התקני הבית החכם הפופולריים הקיימים.  גוגל הום, שנראה כמו עציץ קטן ואלגנטי, מורכב משני חלקים – החלק העליון, בלבן, עם מסך תצוגה מונפש שמגיב לשאילתות, והחלק התחתון, שהוא בית הרמקול, ניתן להחלפה עם עיצובים וגימורים שונים. עוד חלק מהעיצוב הנקי של גוגל, ל-Google Home אין כפתורים. בכלל.

מקור המידע : גוגל מביאה את החוכמה הביתה עם Google Home – החיבור

google-home-start-2

קבלו תשובות גדולות וקטנות

Google Home  מנצל את הכוח החיפוש של גוגל כדי לתת תשובות בזמן אמת דברים שאתם רוצים לדעת. שאלו את Google Home כדי לתרגם ביטויים וכדי לעשות חישובים מתמטיים פשוטים. צריכים לשנות אונקיות לגרמים כשאתם מכינים פיצה? שאלו וקבלו המרות של יחידות ומידע תזונתי. מתכוננים לאיזה יום? קבלו מידע בזמן אמת על מזג האוויר, שוק המניות, התנועה, או קבוצת הספורט האהובה עליכם.

מקור המידע : Google Home – מערכת בית חכם • פרוטוקול Protocol

עוזרים וירטואלים מבוססי בינה מלאכותית הם אחת מזירות התחרות החדשות הגדולות במגזר הטכנולוגיה הצרכני. סירי, שאפל  השיקה באוקטובר 2011, משכה תשומת לב רבה, אך היה זה אקו של אמזון שנהפך – אחרי הביקורות המעורבות הראשוניות – למוצר צרכני שימושי אמיתי. גוגל הום צפוי לעמוד בתחרות ישירה מול אקו של אמזון.

Google Home – Wikipedia

ראה גם :9 things Google Home can do that Alexa can't – CNET

·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *